Klient: EMOTOPIC, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Brief: Stworzenie kampanii wizerunkowej dla nowej na rynku marki – Emotopic.
Sukcesy:
- Stworzenie 46 EMOstref w szpitalach z oddziałami neonatologicznymi.
- Stworzenie 5 plenerowych EMOstref w miejskich parkach, otwartych basenach, na placach zabaw.
- Stworzenie pierwszej plenerowej EMOstrefy na festiwalu Pol’and’Rock w 2018 r. – współpraca z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy.
- Szeroki zasięg medialny akcji, zwłaszcza w prasie regionalnej.
- Wieloletnia współpraca z Klientem.
Wyzwania:
- Duża konkurencja na rynku w segmencie dermokosmetyków dla dzieci.
- Pandemia Covid19, która uniemożliwiała budowanie stref rodzicielstwa na oddziałach szpitalnych dla dzieci.
Opis:
Budowanie bliskości jest utrudnione szczególnie w sytuacjach leczenia dziecka w szpitalu. Dlatego w ramach ogólnopolskiego programu „EMOstrefy – blisko z Tobą chcę być” wspólnie z marką EMOTOPIC stworzyliśmy miejsca gdzie można wygodnie i bezpiecznie kangurować, przytulać, a przede wszystkim budować bliskość rodziców z dziećmi.
Działanie:
- Stworzenie ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej w oparciu o temat kangurowania i rodzicielstwa bliskości.
- Media relations – na podstawie badania opinii nt. rodzicielstwa bliskości i jego postrzegania przez Polaków.
- Stworzenie specjalnych stref do kangurowania – EMOstref wyposażonych w fotele do kangurowania lub leżanki dla rodziców czuwających przy swoich dzieciach w szpitalach z oddziałami dziecięcymi lub neonatologicznymi.
- Stworzenie plenerowych EMOstref w parkach miejskich – specjalnie zaprojektowane ławeczki z zadaszeniem i ochroną przed słońcem