Jesteśmy pasjonatkami komunikacji, które uwielbiają robić DOBRE PROJEKTY.
Jako zaangażowany oraz kreatywny zespół, wierzący całym sercem w realizowane inicjatywy, naturalnie stajemy się partnerem w efektywnym procesie osiągania celów Klienta.
Podczas współpracy projekty zaopiekowane są zawsze przez team z co najmniej seniorskim doświadczeniem.

LIDERKI FACT

Anna Jechna-Grabska | CEO

Z wykształcenia jestem dziennikarką i marketingowcem, ale z zamiłowania PRowcem. Zdobywałam doświadczenie zawodowe w redakcjach kluczowych mediów w kraju, m.in. Polsacie, TVP i „Życiu” oraz uznanej agencji PR – Headlines Porter Novelli. W 2009 roku postanowiłam otworzyć własną firmę i od tego czasu z sukcesami prowadzę agencję komunikacji, której Klientami są międzynarodowe firmy i organizacje NGO, a działalność od lat koncentruje się na obszarach społecznym i zdrowia, w obrębie CSR i ESG.

Fascynuję się psychologią, socjologią i antropologią kultury. Śledzę trendy, nie tylko w obszarze komunikacji, o których z przyjemnością dyskutuję. Szczególnie bliski jest mi temat zmiany postrzegania autorytetów w społeczeństwie.

Ciekawi mnie świat, ludzie i inne kultury. Uwielbiam podróże, zwłaszcza te na północ – Islandia, kraje skandynawskie. Fascynują mnie „blue zones”. W wolnym czasie lubię czytać, głównie lektury autorstwa dobrych podróżników reportażystów (ostatnio m.in. Paweł Smoleński, Witek Szabłowski, Ania Dudzińska) oraz przemierzać szutrowe szlaki na rowerze.

Last but not least – jestem przede wszystkim mamą Franka i Gabrysi oraz żoną Konrada.

Agnieszka Mroczek | Strategy Director & Partner

Od lat związana jestem z branżą public relations oraz rynkiem medycznym. Swoje kompetencje zdobywałam w globalnych agencjach takich jak Headlines Porter Noveli oraz Hill+Knowlton Strategies, prowadząc projekty o charakterze korporacyjnym, kampanie informacyjno-edukacyjne oraz działania z zakresu Public Affairs.

Ponadto poznałam specyfikę pracy w organizacjach pożytku publicznego (Komitet Ochrony Praw Dziecka oraz Fundacja DKMS), a także wyzwania związane z koordynacją projektów z ramienia firmy farmaceutycznej (Gedeon Richter). Doświadczenie zdobyte w tak różnorodnych segmentach rynku pozwala mi lepiej rozumieć potrzeby interesariuszy, kluczowe potrzeby i wyzwania, przed jakimi stoją nasi Klienci. Zawsze na pierwszym miejscu stawiam dokładne zdefiniowanie oraz wsparcie celów biznesowych Klienta – bez tego działania PR byłyby tylko „wydmuszką wizerunkową”, a nie strategią komunikacyjną.

Ciągłą żonglerkę zadaniami, projektami i podejmowanymi decyzjami równoważę jogą, która stanowi coraz ważniejszą część mojego życia. Pozwala się wyciszyć po pracy, ale także zachować dystans i spokój, w trakcie największych burz projektowych. Dodatkowo żegluję, a więc silne wiatry, fale oraz nagłe zmiany kierunków płynięcia na wodzie i na co dzień nie są mi straszne.

Adrianna Tomasik | Head of Healthcare Communication

Z branżą public relations oraz rynkiem medycznym związana jestem od blisko 20 lat. Początkowo eventy były moim konikiem, ostatecznie jednak serce zabiło mocniej i związałam się z obszarem szeroko pojętej ochrony zdrowia. Specjalizuję się w projektach CSR, produktowych oraz Public Affairs. Doświadczenie zdobywałam w globalnej agencji Hill+Knowlton Strategies, następnie zawodowo związałam się z agencją działającą w obszarze PA oraz firmą farmaceutyczną Gedeon Richter.

Posiadam wieloletnie doświadczenie we współpracy z NGO’s, z którymi zrobiłam wiele dobrego na rzecz pacjentów – widziałam jak niektóre z nich raczkowały, a teraz są prężnymi organizacjami działającymi systemowo. Mój największy zawodowy sukces to Kampania „Mam haka na raka”, którą uznano za kampanię XX-lecia przyznaną w najważniejszym branżowym konkursie Związku Firm PR – Złote Spinacze.

Szanuję siebie za każdą decyzję jaką podejmę, ponieważ to zawsze jest działanie, a tylko działanie popycha nas do przodu. Uwielbiam doświadczać i smakować świat – choć zawsze z sentymentem wracam do polskich tradycji. Czas wolny spędzam w ogrodzie, w którym ładuję baterie na full.

Olga Walentynowicz | Head of Sustainable Lifestyle Communication

Od zawsze pasjonowało mnie słowo i jego moc, dlatego wykształcenie i początek drogi zawodowej związałam z dziennikarstwem. PRowe doświadczenie zdobywałam w agencjach: Inner Value i ConTrust Communication gdzie doradzałam klientom w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, a także działań w obszarze CSR. W Instytucie Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym przy Krajowej Izbie Gospodarczej realizowałam m.in. Program Przedsiębiorstwo Fair Play, którego ideą jest zachęcenie wszystkich firm w Polsce do zachowań etycznych i wprowadzenia stosownych zmian nie tylko w wewnętrznej organizacji pracy, ale także do kształtowania pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałości o środowisko naturalne. Z FACT związana jestem od 2016 roku. Tworzenie strategii komunikacji dla ważnych społecznie tematów związanych m.in. z ekologią czy zdrowiem jest dla mnie szalenie satysfakcjonujące.

Moje drugie imię to organizacja – spełniam się w planowaniu rodzinnych wypraw z plecakami, bez biur podróży, za to z solidnym planem i zawsze napiętym harmonogramem. Artystyczną duszę realizuję zajmując się amatorsko fotografią. Od kiedy zostałam mamą moją pasją stała się również psychologia dzieci i młodzieży, którą zgłębiam hobbystycznie, aby lepiej zrozumieć moje dzieci – Matyldę i Bruna, którym wspólnie z mężem pokazujemy świat. 

Scroll to Top