Klient: Kneipp Polska
Brief: Launch nowej linii kosmetyków marki Kneipp – Good Night.
Sukcesy:
- Promocja nowej linii przełożyła się bezpośrednio na wzmożone zainteresowaniem kosmetykami kupców z kluczowych drogerii oraz aptek.
- Ponad 170 publikacji w mediach, które pozwoliły nam dotrzeć do ponad 4,6 mln osób w Polsce.
Wyzwania:
- Opracowanie konceptu komunikacji, która pozwoli wskazać funkcjonalne cechy kosmetyków marki Kneipp, a przede wszystkim nowej linii produktów.
- Budowanie świadomości marki Kneipp nie tylko osób interesujących się urodą, ale również szerzej – wśród całego społeczeństwa.
Opis:
Tylko 2 proc. Polaków przyznaje, że zawsze budzi się wyspana. Prawie 60 proc. kobiet i 48 proc. mężczyzn jest permanentnie niewyspana. Wśród znanych czynników poprawiających jakość snu panowie wskazują seks (51 proc.), a panie wietrzenie sypialni (64 proc.). Wyniki badania, które zrealizowaliśmy dla marki Kneipp pozwoliły nam zbudować szeroką komunikację nt. nowej linii kosmetyków Kneipp – Good Night.
Działanie:
- Zorganizowanie konferencji prasowej z udziałem dr. n med. Magdy Kaczor, psychiatry i Ekspertki Medycyny Snu, a także ze specjalnymi gościniami: aktorką Marią Zborowską oraz modelką i mamą Karoliną Malinowską.
- Współpraca z gościniami w kontekście promocji spotkania oraz nowej linii kosmetyków.
- Media relations.