Carlsberg komunikacja korporacyjna

Klient: Carlsberg Polska 

Brief: Wzmacnianie wizerunku Carlsberg Polska jako ważnego gracza na rynku piwa w Polsce. 

Sukcesy:

  • Blisko 13 tys. publikacji w ramach komunikacji korporacyjnej w 2022 r., które wygenerowały ponad 25 mln zasięg.
  • Widoczność marki w mediach o profilu ogólnopolskim/branżowym oraz marketingowym.
  • Długoletnia współpraca z Klientem od 2017 r.

Wyzwania:

  • Bieżąca debata polityczna nt. podnoszenia akcyzy i całkowitego zakazu reklamy piwa, dopasowanie komunikacji do tej dyskusji. 
  • Komunikacja działań Grupy Carlsberg w zakresie realizacji strategii zrównoważonego rozwoju na świecie z wykorzystaniem polskiego kontekstu. 
  • Komunikacja inicjatyw/projektów marek piw z portfolio Klienta na mocno konkurencyjnym rodzimym rynku. 

Opis:

Obsługa korporacyjna to jeden z bardziej wymagających obszarów komunikacji, którego się nie boimy. Umiejętne dostosowywanie informacji globalnych do lokalnego kontekstu, a także skuteczne wykorzystywanie bieżącej dyskusji w obszarze gospodarczo-ekonomicznym pozwoliło nam wzmocnić widoczność marki w mediach jako jednej z kluczowych na rynku piwa.

Działanie:

  • Media relations – adaptacja materiałów prasowych z centrali, przygotowywanie materiałów prasowych i komentarzy ekspertów dla mediów. 
  • Bieżące doradztwo strategiczne oraz kryzysowe.
  • Komunikacja wewnętrzna do pracowników.
Scroll to Top