Klient: Carlsberg Polska
Brief: Wzmacnianie wizerunku Carlsberg Polska jako ważnego gracza na rynku piwa w Polsce.
Sukcesy:
- Blisko 13 tys. publikacji w ramach komunikacji korporacyjnej w 2022 r., które wygenerowały ponad 25 mln zasięg.
- Widoczność marki w mediach o profilu ogólnopolskim/branżowym oraz marketingowym.
- Długoletnia współpraca z Klientem od 2017 r.
Wyzwania:
- Bieżąca debata polityczna nt. podnoszenia akcyzy i całkowitego zakazu reklamy piwa, dopasowanie komunikacji do tej dyskusji.
- Komunikacja działań Grupy Carlsberg w zakresie realizacji strategii zrównoważonego rozwoju na świecie z wykorzystaniem polskiego kontekstu.
- Komunikacja inicjatyw/projektów marek piw z portfolio Klienta na mocno konkurencyjnym rodzimym rynku.
Opis:
Obsługa korporacyjna to jeden z bardziej wymagających obszarów komunikacji, którego się nie boimy. Umiejętne dostosowywanie informacji globalnych do lokalnego kontekstu, a także skuteczne wykorzystywanie bieżącej dyskusji w obszarze gospodarczo-ekonomicznym pozwoliło nam wzmocnić widoczność marki w mediach jako jednej z kluczowych na rynku piwa.
Działanie:
- Media relations – adaptacja materiałów prasowych z centrali, przygotowywanie materiałów prasowych i komentarzy ekspertów dla mediów.
- Bieżące doradztwo strategiczne oraz kryzysowe.
- Komunikacja wewnętrzna do pracowników.