Klient: Kneipp Polska
Brief: Budowanie rozpoznawalności marki oraz promocja balsamów do ust z okazji „Światowego Dnia Pocałunku”.
Sukcesy:
- Dotarcie do ponad 377 tys. Polaków, a dzięki influenserom do prawie 80 tys. posiadających konta na Instagramie.
Wyzwania:
- Wkomponowanie działań produktowych (balsamy do ust) w realizowaną kampanię „Naturalnie Szczęśliwe”.
Opis:
Jak całują się rano, czy wolą być całowani czule, czy namiętnie, jak przygotować się do całowania i jak pocałunek zakończyć, czego się obawiają, jaki był ich najdłuższy, a jaki najbardziej żenujący pocałunek – to niektóre z pytań, które zadaliśmy Alanowi Anderszowi, Grzegorzowi Grzesiakowi, Rafałowi Rutkowskiemu i Karolowi Zawadce, wprawiając ich niejednokrotnie w zakłopotanie czy nawet zawstydzenie. „Radość całowania” to element kierowanej do kobiet kampanii „Naturalnie szczęśliwe”, którą Kneipp prowadzi już od ponad dwóch lat, pokazując Polkom drogę do naturalnego szczęścia.
Działanie:
- Stworzenie video z udziałem 4 znanych i lubianych mężczyzn, którzy w zabawny sposób przypomnieli kobietom, jak przyjemnym doświadczeniem są pocałunki.
- Współpraca z ambasadorami w kontekście promocji materiału video.
- Media relations.