Klient: Carlsberg Polska
Brief: Obsługa programu grantowego InicJaTyWy wraz z komunikacją.
Sukcesy:
- 59 przyznanych grantów na łączną sumę ponad 500 tys. zł w ramach sześciu edycji programu.
- Wzmacnianie relacji z lokalnymi samorządami oraz organizacjami– partnerska współpraca.
- Rozpoznawalność programu – cykliczne zaangażowanie organizacji.
Wyzwania:
- Wieloletni program, niezmieniona formuła.
- Lokalny zasięg, ograniczona liczba organizacji.
- Kreatywność projektów z obszaru proekologicznej edukacji
Opis:
Budowanie partnerskich relacji ze społecznościami lokalnymi to istota prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny. Realizowany w sąsiedztwie browarów Carlsberg Polska program InicJaTyWy opiera się na grancie finansowym przyznawanym na realizację projektów na rzecz poprawy jakości życia mieszkańców Brzeska i Sierpca. To program realizowany we współpracy z lokalnymi urzędami miast, w którym o wyborze zwycięzców (w głosowaniu internetowym) zawsze decydują mieszkańcy.
Działanie:
- Aktualizacja dokumentów konkursowych i rekrutacja wnioskodawców.
- Lifting strony www.inicjatywy.pl – przygotowanie treści oraz nadzór nad głosowaniem internetowym.
- Wsparcie Jury w ostatecznym wyborze grantobiorców, koordynacja podpisywania umów.
- Monitorowanie postępu realizowanych projektów i weryfikacja sprawozdań.
- Media relations – opracowywanie i dystrybucja informacji prasowych, współpraca z lokalnymi mediami celem promocji akcji głosowania.